Talousassistentti auttaa kasvuyrityksen talouden pyörittämisessä.

Talousassistentti

Talousassistentti on palvelu, jossa huolehdimme yrityksesi kirjanpidosta ja päivittäisistä talouden rutiineista.

Assistentti toimii osana Grofin taloustiimiä, jossa mukana, kirjanpitäjät, palkanlaskijat, rahoitusjohtaja ja talousjohtaja.

Jätä taloudenpidon rutiinit Grofin hoidettavaksi.

  • Olisiko aika vapauttaa yrityksesi potentiaali ja antaa Grofin Talousassistentti-palveluiden ottaa haltuun yrityksesi talouteen liittyvät rutiinit. Miksi tuhlata aikaa rutiinitehtäviin, kun voit keskittyä olennaiseen, eli oman liiketoimintasi kasvattamiseen?
  • Meidän kilpailukykyinen hinnoittelumme tekee Talousassistentti-palveluistamme saavutettavat kaikenkokoisille yrityksille. Tarjoamme sinulle lisää aikaa, resursseja ja myös mielenrauhaa. Grofin talousassistentti-palvelu vapauttaa aikaa luovalle suunnittelulle ja strategiselle ajattelulle.
  • Miten palvelumme toimii? Yksinkertaista, me hoidamme talouden rutiinit puolestasi. Kirjanpito, Laskutus, palkanmaksu, kaikki ne päivittäiset askareet, jotka voivat viedä arvokasta aikaasi, voit jättää asiantuntevan tiimimme hoidettavaksi. Voit luottaa siihen, että liiketoimintasi taloudenpito on ammattitaitoisissa käsissä ja työmme on tehokasta.
  • Mitä se tarkoittaa yrityksellesi? Enemmän aikaa liiketoiminnan kehittämiseen ja asiakkaisiin keskittymiseen. Grofin Talousassistentti-palvelut vapauttavat yrityksesi ylimääräisiltä velvollisuuksilta, jotta voit keskittyä siihen, mitä teet parhaiten eli luomaan yrityksesi menestystarinaa.

Assistenttipalvelun hinta ei sisällä piilokuluja

Assistenttipalvelun hinnoitteluun sisältyy yllä olevista palveluista juuri ne palvelut, mitä yrityksellesi tarvitset, hinta perustuu kertyneisiin työpäiviin per kuukausi. Tarjoamme tarvitsemasi palvelut pakettihintaan.

*Hinnat eivät sisällä ohjelmistokustannuksia.

Talousassistentti 1

1 päivä / viikko

Palvelu sisältää keskimäärin 7,5 tuntia työtä viikossa.

Paketin määrällä tekee helposti pienen yrityksen kirjanpitoon, palkanlaskentaan sekä myyntilaskutukseen ja ostolaskujen käsittelyyn liittyviä tehtäviä.

Lisäksi palvelu voi sisältää muita erikseen määriteltäviä assistentin tehtäviä.

Talousassistentti 2

2 päivää / viikko

Palvelu sisältää keskimäärin 15 tuntia työtä viikossa.

Paketin määrällä tekee helposti kasvavan yrityksen kirjanpitoon, palkanlaskentaan sekä myyntilaskutukseen ja ostolaskujen käsittelyyn liittyviä tehtäviä.

Lisäksi palvelu voi sisältää muita erikseen määriteltäviä assistentin tehtäviä.

Talousassistentti 3

3 päivää / viikko

Palvelu sisältää keskimäärin 22,5 tuntia työtä viikossa.

Paketin määrällä tekee helposti keskikokoisen kirjanpitoon, palkanlaskentaan sekä myyntilaskutukseen ja ostolaskujen käsittelyyn liittyviä tehtäviä.

Lisäksi palvelu voi sisältää muita erikseen määriteltäviä assistentin tehtäviä.

Assistentti hoitaa työt laskutuksesta kirjanpitoon ja tilinpäätökseen.

Kirjanpito

Tuottamamme asiantuntevan kirjanpidon avulla yrityksesi talouden seuranta ja johtaminen on selkeää ja mutkatonta.

Palkanlaskenta

Hoidamme yrityksesi palkanlaskennan aina luotettavasti ja ajallaan.

Tilinpäätös

Laadimme yrityksellesi aina uusimpien vaatimusten mukaisen tilinpäätöksen tilikauden päätyttyä.

Veroilmoitukset

Huolehdimme yrityksesi kirjanpitoon ja palkanlaskentaan liittyvät pakolliset viranomaisilmoitukset.

Myyntilaskutus ja myyntireskontra

Laadimme yrityksesi myyntilaskut ja vastaamme esimerkiksi myyntireskontran hoitamisesta.

Ostolaskujen käsittely

Käsittelemme yrityksesi ostolaskut, huolehdimme niiden kierrätyksestä, maksusta ja kohdistamisesta oikeille seurantakohteille.

Matka- ja kulukorvaukset

Käsittelemme, tarkastamme ja maksamme yrityksesi henkilöstön matka- ja kulukorvaukset.

Muut assistentti palvelut

Mitä muita talouden tehtäviä haluatkaan ulkoistaa, hoidamme ne puolestasi.

Käytämme Fennoaa

Fennoa on taloushallinto-ohjelma, joka kattaa kirjanpidon, laskutuksen, laskujen hyväksynnän ja maksun, matkalaskut, arkiston, sähköiset allekirjoitukset, palkanlaskennan sekä digitaaliset tilinpäätökset. Eri osa-alueet soivat saumattomasti yhteen, mikä helpottaa taloushallintoon liittyvää työtä merkittävästi.


7 Vuotta olemme yrittäneet saada apua. Meidän liiketoiminta on ollut vissiin liian monimutkaista, koska kukaan ei ole oikein osannut auttaa. Nyt on vihdoin saatu oikeasti apua ja tuntuu, että emme ole asioiden kanssa yksin.

Ota talous haltuun jo tänään!

Ota yhteyttä niin keskustellaan, miten yrityksesi rahavirrat saadaan oikeaan asentoon jo tänään.

Grofi Oy – puhelin 040 1251 119

Topias Riitamo

CEO / Talouspalvelut
topias@grofi.fi

Hannu Savela

Rahoituspalvelut
hannu@grofi.fi

Varaa etätapaaminen

Minttu Kangasniemi

Assistenttipalvelut

Scroll to Top